مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

پودر ظرفشویی فینیش با رایحه لیمو حجم 1 کیلو

دارای رایحه لیمو

حاوی 54 عددی

دارای کیفیت بسیار بالا

دارای قیمت بسیار مناسب

ادامه مطلبShow less
219,500 تومان
کمتر از 3 عدد موجودی مونده
محصولات مشابه
توضیحات

پودر ظرفشویی فینیش حجم 1 کیلو

امروزه داشتن ماشین ظرفشویی یکی از الزامات هر خانه ای است و برای اینکه ظرفها به بهترین شکل ممکن شسته و ضد عفونی شود باید از محصولات شوینده مناسب برای ریختن در ماشین استفاده شود. از طرفی دیگر باید در انتخاب ماده شوینده دقت بیشتری داشته باشید زیرا شوینده نه تنها باید ظرف ها را جرم، لکه و چربی پاک و ضد عفونی بلکه از ایجاد رسوب در ماشین ظرفشویی نیز جلوگیری کند. یکی از بهترین محصولاتی که برای انتخاب وجود دارد پودر ماشین لباسشویی فینیش می باشد.

این پودر ماشین لباسشویی دارای مواد اولیه قوی می باشد که هر نوع لکه و چربی را از روی ظروف پاک می کند. علاوه بر آن انواع میکروب و باکتری ها را از سطوح ظرف ها نابود و آنها را براق و تمیز می کند همچنین مانع از آسیب رسیدن به ماشین ظرفشویی می شود.

مزایای پودر ماشین ظرفشویی فینیش

شوینده ای قدرتمند است

با استفاده از پودر ظرفشویی فینیش حتی سخت ترین لکه ها و چربی ها به راحتی تمیز شده و از بین می برد علاوه بر آن سطح ظرف ها را از باکتری ها و میکروب های مضر پاک کرده و کاملا ضدعفونی می کند. فرمولاسیون این محصول در عین قدرتمند بودن ملایم نیز هست زیرا به ظرف ها آسیبی وارد نمی کند و باعث از بین رفتن رنگ و طرح آنها نمی شود.

برای هر نوع ظرفی مناسب است

هیچ فرقی نمی کند شما ظروف چینی برای شستشو داشته باشید یا شیشه ای و یا حتی پلاستیکی، پودر ظرفشویی فینیش با فرمولاسیون مخصوص خود بر سطوح هر نوع ظرفی اثر می گذارد و لکه ها و میکروب ها را از بین می برد.

از خود لکه به جا نمی گذارد

معمولا بر روی سطح ظروف شیشه ای بعد از شستن لکه هایی به جا می ماند که کیفیت شستشو را پایین می آورد و موجب کدر شدن ظرف ها می شود با استفاده از پودر ظرفشویی فینیش ظروف شیشه ای به خوبی شسته و براق می شود بدون اینکه ذره ای لکه به جا بماند.

رایحه خوش لیمو دارد

معمولا بوی غذاها بر روی ظرف ها باقی می ماند که گاهی اوقات با شستن نیز از بین نمی رود با انتخاب و استفاده از پودر ظرفشویی فینیش هر نوع بوی به جا مانده از غذاها از روی ظروف پاک شده و با داشتن رایحه قوی لیمو آنها را خوشبو می کند.

خرید آن به صرفه است

هر بسته پودر ظرفشویی فینیش حاوی 1 کیلو پودر می باشد که با توجه به  تعداد دفعاتی که از ماشین ظرفشویی خود استفاده می کنید خرید آن بسیار به صرفه خواهد بود زیرا در مدت زمان بیشتری خواهید توانست از آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از پودر ظرفشویی فینیش

بعد از چیدن اصولی ظروف در ماشین مقداری از پودر ظرفشویی فینیش را در محفظه مخصوص با همراه جلا دهنده و نمک بریزد و با تنظیم برنامه بگذارید تا دستگاه کار کند.

نکته:

هنگام ریختن پودر در ماشین کمی از آن فاصله بگیرید زیرا حساسیت زا است.

پودر ظرفشویی را دور از دسترس کودکان نگه دارید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

حجم
1 کیلو گرم
نوع رایحه
لیمو
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
93,200 تومان

 

  • ضد ریزش و تقویت کننده ی مو

  • نرم کننده ی موهای خشک و اسیب دیده

  • ضد موخوره

  • مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز

  • افزایش گردش خون پوست سر

  • افزایش متابولیسم سلولی

  • تغذیه مو با ویتامین ها و عناصر ضروری

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام