مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

دستگاه دو کاره ضد چروک چشم و صورت بی بی آیز

برطرف کننده خطوط ریز و درشت

هیدراته کردن پوست با ماندگاری بالا

رفع سیاهی دور چشم

رفع غبغب و مشکلات ظاهری

به صرفه بودن در هزینه ها

افزایش گردش خون و بهبود بافت پوست

دارای دو سری مختص به چشم و پوست

ادامه مطلبShow less
5,600,000 تومان
نام تجاری:
موجود در انبار
محصولات مشابه
2,641,400 تومان

دارای 4 سری قابل تغویض هد Flat head - big round head - Spine head و Bullet head

سنسور تشخیص لمس بدن

افزایش جریان گردش خون و رفع گره و تنش های عضلانی

تقویت سیستم لنفاوی، رفع خستگی و درد عضلات

بهبود عملکرد ورزشکاران و کاهش استرس و تنش های عصبی

افزایش انعطاف پذیری و تقویت عضلات 

روشن و خاموش قابل کنترل

سرعت قابل تنظیم و قدرت بالای موتور

در دو رنگ قرمز و مشکی

1,267,400 تومان

دارای سری متفاوت برای استفاده های گوناگون

ماساژ ماهیچه ای سفتی و کاهش درد عضلات

مناسب برای تمام سنین 

کاهش دردهای سیاتیک و دردهای مزمن 

قابلیت استفاده برای قسمت های مختلف اعضای بدن

قابلیت شارژی با ماندگاری بالا

1,644,800 تومان

ماساژ گردن و شانه

افزایش گردش خون

احساس شادابی و آرامش

قابلیت تنظیم سرعت چرخش در دو حالت

برآمدگی های توپی بزرگ و کوچک

تسکین درد ماهیچه ها و دارای دسته های تسمه نگهدارنده

2,800,000 تومان
  • برند:انزو / ENZO
  • ساخت کشور:ایتالیا
  • دارای گواهی:FDA – ROHS – CE اروپا آمریکا
  • جنسیت:مشترک
  • رنگ:طلایی و سفید
  • نوع:اتو صورت
  • مناسب پوستهای:چرب، ترکیبی و معمولی
  • دسته ارگونومیک:دارد
  • دکمه‌ی روشن/خاموش:دارد
  • درما اف جدید نوآوری تیغه گلد طلای 24 عیار دارای پایه
  • استند شارژ وایرلس و کاملا ضد آب
  • مجهز به مخزن جداگانه آب و سیستم تولید بخار سرد
  • میکرودرم ابریش و پاکسازی عمیق لیفتینگ وسفت کردن پوست
  • تغذیه رسانی سریع تر به پوست
  • 3دستگاه مراقبت از پوست حرفها
  • استفاده آسان در خانه یا یک سالن حرفه ای

1,229,300 تومان
  • کاهش سردرد و درد های عضلانی گردن

  • بهبود جریان گردش خون

  • بی سیم

  • ایجاد پالس های الکترومغناطیسی و گرمایشی

  • آرامش بخش روان و ذهن سیال انسان

  • رفع خستگی مفرط

توضیحات

 

 

شهودی ترین عضو برای هر فرد چهره او می باشد که متاسفانه با افزایش سن و بسیاری از موارد دیگر که در ادامه به آنها اشاره خواهم کرد منجر به پیری زودرس پوست می شود. چهره بیانگر حالت ظاهری شماست و خطوط ریز و درشت نشان از افزایش سن می باشد که بسیاری برای حفظ جوانی و به تاخیر انداختن روند پیری دست به هزینه های گزافی میزنند. در گذشته ظاهر شدن خطوط یعنی تسلیم شدن در برابر افزایش سن و کنار آمدن با این رویه بود اما در عصر حاضر و تاریخچه نه چندان دور بسیاری برای این که با این روند به نوعی مبارزه کنند و آن را به تعویق بیندازند دست به عمل های جراحی خطرناکی میزدند که متاسفانه برخی از افراد همچنان به این اصول پایبند هستند و فارغ از پیامدهای منفی زیادی که برای آنها به دنبال دارد زیر تیغ جراحی می روند.

دستگاه دو کاره ضد چروک چشم و صورت بی بی آیز یکی از ابزارهای به روز می باشد که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و با دو سری مخصوص توانسته دغدغه های افراد را کم کند و افراد را از عمل های جراحی خطرناک و بسیار گران به سمت استفاده از دستگاه های ماساژور سوق دهد. دستگاه دو کاره ضد چروک چشم و صورت از برند بی بی آیز برای تمامی سنین و با هر نوع پوستی مناسب است و می تواند فراتر از نیاز شما را تامین کند و به همین دلیل آن را یک جایگزین عالی برای جراحی و صرف هزینه های بسیار میدانند. اما دستگاه دو کاره ضد چروک چشم و صورت بی بی آیز چیست و چطور باید از آن استفاده کرد؟ چرا این دستگاه تا به این اندازه توجه متخصصین و سالن دارها را به خود جذب کرده است؟ چه عواملی در ایجاد چین و چروک نقش دارند؟

عوامل اصلی ایجاد چروک

قبل از این که دستگاه دو کاره ضد چین و چروک را به شما معرفی کنیم باید با انواع چروک و راههای پیشگیری از آن آشنا شوید. بدون شک عوامل زیادی هستند در ظاهر شدن و تشدید چروک ها موثر می باشند و نمی توان تنها به دستگاه دو کاره ضد چروک چشم و صورت اکتفا کرد! اگر دوستدار آن هستید که جوانی را در مدت زمان کوتاه دوباره تجربه کنید باید در کنار استفاده از دستگاه دو کاره به نکات مهم برای مقابله با پیری توجه داشته باشید و شناخت عوامل تشدید کننده و نوع چروک می تواند در تسریع بهبود این روند کمک شایانی به شما کند. همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم یکی از مواردی که در بین تمامی ما مشترک است افزایش سن می باشد، از یک بازه سنی به بعد تولید کلاژن و الاستین که دو عنصر سازنده پروتئینی پوست هستند کاهش می یابد و همین موارد موجب افتادگی و ظاهر شدن خطوط روی پوست می شوند. اما این عامل فقط یکی از مواردی است که منجر به چین و چروک می شود و تابش نور مستقیم خورشید، عدم استفاده ضد آفتاب، نداشتین روتین مناسب با نوع پوست خود، استفاده از لوازم آرایشی غیر استاندارد، مرطوب نکردن پوست، از بین نبردن سلول های مرده پوست و لایه برداری نکردن و مواردی از این قبیل نیز می توانند در تشدید چروک ها سهیم باشند.

چروک ها را می توان به 5 دسته تقسیم کرد:

چروک های بیان: به چروک هایی که با اخم و خنده شما خطوطی را بر روی پیشانی و دیگر عضلات نمایان می کنند چروک های بیان گفته می شود.

چروک های الاستوتیک: این مورد به دلیل کاهش خاصیت ارتجاعی پوست که با افزایش سن، نور آفتاب و رژیم غذایی ناسالم تقریبا رابطه دارد بر روی پوست نمایان می شود.

چروک های آتروفیک: با کاهش خاصیت ارتجاعی پوست و نادیده گرفتن آن به مرور زمان این چروک ها تشدید می شوند که به آنها چروک های آتروفیک گفته می شود.

چروک های گرانشی: همانطور که از نامش هویداست این دسته از چروک ها به دلیل گرانش و نیروی جاذبه زمین روی پوست ایجاد می شوند.

چروک های فشاری: شاید کمتر با این نام آشنا باشید اما ناخواسته فشردن صورت روی پهلو یا شکم می تواند در نهایت منجر به چروک شدن پوست شود.

معرفی دستگاه دو کاره ضد چروک چشم و صورت بی بی آیز

با تمامی تفاسیر فوق حتما از برطرف شدن چین و چروک های اطراف چشم و صورت خود ناامید شده اید! خبر خوبی که می توانم با تمامی این شرایط نوید آن را به شما بدهم این است که شما با استفاده از دستگاه دو کاره ضد چروک چشم و صورت بی بی آیز و رعایت چند اصل ساده می توانید برای مدت های طولانی از شر چین و چروک ها خلاص شوید و جوانی را تجربه کنید. دستگاه بی بی آیز (Bb-eyes) بر پایه اساسی هوش مصنوعی یعنی EMS ،RF و High Frequency طراحی شده است. دستگاه دو کاره به گونه ای طراحی شده است که دارای دو سری می باشد که یکی برای صورت و گردن و دیگری مختص اطراف چشم ها می باشد و به همین دلیل لقب ضد چین و چروک را به آن اختصاص داده اند. از آنجایی که اطراف چشم ها پوست بسیار حساسی دارد نمی توان از هر محصولی استفاده کرد و با عمل های جراحی به راحتی کبود می شود.

دستگاه دو کاره با سری مخصوص تمامی این موارد را در نظر گرفته است و بدون هیچ محدودیتی می توانید از آن برای اطراف چشم های خود استفاده کنید و در یک بازه زمانی مشخص اطراف چشم ها را خوب ماساژ دهید تا گردش خون در این ناحیه تحریک و کلاژن سازی در دراز مدت به بهترین شکل انجام شود و در نهایت شاهد کاهش چین و چروک و روشن شدن پوست اطراف چشم شوید. این دستگاه دو کاره دارای جریان بیوالکتریکی (EMS) می باشد که قدرت نفوذ امواج و تاثیرگذاری آن را دو چندان می کند و موجب می شود تا این مواد به اعماق پوست نفوذ کنند و مشکلات پوستی شما را به طور کلی برای مدت زمان طولانی درمان کنند. این دستگاه برای سالن های زیبایی و استفاده شخصی بسیار مناسب می باشد و به لطف مزایایی که دارد بسیاری به دلیل سبکی و راحتی آن را با خود حمل می کند در روز یا یک روز در میان از آن استفاده می کنند.

سری مخصوص چشم:

،هر فرد به طور میانگین چیزی معادل 20000 مرتبه پلک میزند و با توجه به حساس بودن این ناحیه نیاز به یک تقویت کننده عالی دارید. سری دستگاه ضد چین و چروک ضد حساسیت می باشد و با تنظیم دستگاه در کمترین سطح انرژی می توان از آن در یک بازه زمانی 15 تا 20 دقیقه ای اطراف چشم را خوب ماساژ داد و شاهد تاثیرات مثبت زیر بود:

رفع تمامی چین و چروک و حذف خطوط پنجه کلاغی

به واسطه رادار V مستقیم وارد لایه SMAS پوست می شود.

مجهز به فناوری CLIP می باشد این سیستم چشم ارگانیک هوشمند برای مراقبت های ویژه از چشم است.

رفع شلی و افتادگی پلک

درمان سیاهی، گودی، ورم و پف دور چشم

آبرسانی عمیق و تحریک کلاژن سازی

مرطوب ماندن پوست با ماندگاری بالا

رفع خستگی و بالا بردن پلک

اگر حین استفاده شاهد قرمزی اطراف چشم شدید نگران نشوید و این به دلیل گرما و ویبره خود دستگاه می باشد، برای پیشگیری از مشکلات احتمالی زمان پیشنهادی برای استفاده از این دستگاه 15 الی 20 دقیقه می باشد نه بیشتر.

سری مخصوص صورت و گردن:

این سری قابلیت های بیشتری به نسبت سری چشم دارد و به راحتی می توانید از آن برای صورت و گردن خود استفاده کنید و شاهد تاثیرات فوق العاده آن باشید که شامل:

رفع غبغب، جوانسازی و لیفتینگ پوست

رفع خطوط پیشانی و شلی پوست در منطقه گونه و پیشانی

غیرتهاجمی و تولید کلاژن در تمام نقاطی که ماساژ داده می شود.

بهبود بافت پوست و از بین برنده سلول های مرده پوست

روش های پیشگیری از چین و چروک

تغییر شیوه زندگی (عدم استعمال سیگار، تنظیم یک برنامه روتین و مغذی، رژیم سالم، هیدراته کردن پوست)

استفاده از کرم های موضعی ضد چروک (کرم های حاوی رتینوئید، ویتامین های مفید A، اسید آلفا هیدروکسی و لاکتیک)

ضد آفتاب (دارای SPF 50 و متناسب با نوع پوست که هر چند ساعت یکبار آن را تمدید کنید.)

روش استفاده:

قبل از هر چیز پوست خود را با یک شوینده فاقد پارابن خوب بشویید و خشک کنید.

چیزی حدود 1.5 ثانیه انگشت خود را روی دکمه پاور نگه دارید تا دستگاه روشن شود و دستگاه را با توجه به نوشته هایی که بر روی آن به صورت لاتین درج شده است تنظیم کنید و همیشه سعی کنید از کمترین انرژی شروع کنید. (L کمترین سرعت - M سرعت متوسط - H بیشتری سرعت بالا)

اگر می خواهید شاهد تاثیر آنی این دستگاه باشید می توانید از محصولات تقویتی استفاده و با دستگاه آن را روی پوست ماساژ دهید. این روند به تحریک جذب سریع کمک قابل توجهی می کند. بعد از این که پوست را خوب ماساژ دادید دستگاه را تمیز کنید و پوست خود را با آب خنک بشویید و بلافاصله از ماسک های آبرسان و مغذی استفاده کنید.

نکته شایان ذکر در این بین این است که گردش خون و سلول های پوستی با دستگاه تحریک می شود و جذب آن دو برابر حالت معمولی می شود اگر از هر محصولی استفاده می کنید و تاثیر چندانی بر روی پوست ندارد می توانید با استفاده مشترک از این دستگاه شاهد تاثیر قبل و بعد از آن باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Bb Eyes dual anti-wrinkle device for eyes and face
کشور سازنده
چین
مناسب برای
چشم، صورت و گردن
منبع تغذیه
شارژی _ برقی
کاربرد
حذف چین و چروک و تقویت پوست
برند
بی بی آیز (Bb Eyes)
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام