مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

دست مصنوعی کاشت ناخن مدل TRN

انعطاف پذیری بالا

دارای 100 عدد ناخن محکم جهت تمرین 

رنگ بندی متنوع 

کار کردن آسان 

عمر طولانی

ادامه مطلبShow less
1,000,500 تومان
کمتر از 3 عدد موجودی مونده
محصولات مشابه
3,196,100 تومان
  • ساخت کره جنوبی

  • دارای مغزی فلزی

  • دارای کلید خاموش و روشن

  • کار کردن به صورت دستی و یا با پدال

  • دارای فیوز مراقبت از دستگاه

  • قابلیت تعویض آسان سوهان

  • مناسب سالنداران

توضیحات

معرفی دست مصنوعی کاشت ناخن مدل TRN

یکی از مهمترین ملزومات به هنگام کاشت ناخن و تمرین برای این کار، استفاده از دست مصنوعی است. استفاده از ناخن های طبیعی برای کاشت ناخن گاهی اوقات ممکن است که به بافت ناخن ها آسیب برساند، بنابراین استفاده از این محصولات باعث می شود تا هم قدرت یادگیری بیشتر شود و هم اینکه آسیبی به پوست دست و ناخن ها نرسد. یکی از بهترین دست های مصنوعی برای کاشت ناخن، دست مصنوعی کاشت ناخن مدل TRN است که به دلیل دارا بودن ویژگی های زیاد، مورد پسند افراد بسیاری واقع شده است. این نوع مدل دست مصنوعی کاملا شبیه دست انسان بوده و برای کاشت ناخن بهترین و مناسب ترین گزینه است. از مهمترین ویژگی ها و مزیت های این نوع دستگاه می ‌توان به بادوام بودن و محکم بودن بسیار زیاد آن ها اشاره نمود. در عین اینکه این نوع دست ها بسیار محکم و بادوام هستند، قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی می توان آنها را بر روی محل مورد نظر نصب نمود و کاشت ناخن را روی آنها انجام داد. 

 

ویژگی های دست مصنوعی کاشت ناخن مدل TRN

از مناسب ترین محصولات برای یادگیری کاشت ناخن، میتوان به دست مصنوعی اشاره نمود. دست مصنوعی کاشت ناخن کاملا شبیه دست انسان بوده و ناخن های بسیار محکمی بر روی آنها قرار گرفته است. مهمترین ویژگی بهترین نمونه این محصول دارا بودن ۱۰۰عدد ناخن محکم بر روی آنها است. این ناخن ها فرم دهی عالی داشته و با هر مدل مد نظر شخص، قابل طراحی هستند. همچنین این نمونه دست برای کاشت ناخن بسیار مناسب است، به این خاطر که بر روی میز نصب می شود. دارا بودن بازوی انعطاف پذیر در این محصول سبب می شود، تا این نوع دست ها با هر زاویه مد نظر شخص قابل استفاده باشند. این نوع دست ها را می توان به راحتی جابجا نمود و حرکت داد. از لحاظ کیفیت و دوام هم این مدل از دست مصنوعی برای کاشت ناخن، از بهترین مدل ها می باشد که استحکام بالایی دارد و در مقابل تمرین زیاد آسیبی نمی بیند. بنابراین افرادی که در زمینه کاشت ناخن در سطح مبتدی هستند، می‌ توانند این نوع دست را انتخاب نموده و بر روی آن کاشت ناخن انجام دهند تا در مدت زمان کوتاهی سطح کار خود را بالاتر ببرند.

 

مزیت های استفاده از دست مصنوعی برای کاشت ناخن 

همانطور که خود نیز می دانید برای داشتن پیشرفت در کار و تمرین، استفاده از دستان طبیعی بهتر است. اما در بسیاری از مواقع پیدا کردن شخصی که به عنوان مدل برای درخواست شما اجازه تمرین بر روی دستان خود را به شما بدهد، کمی مشکل است. به همین دلیل امروزه تولید انواع مختلف از محصولاتی مانند دست مصنوعی باعث شده است تا تمرین برای کاشت ناخن بسیار راحت تر و ساده تر شود. از این نوع دست می توان در تمامی فضاها استفاده نمود و مختص به فضای خاصی نمی باشد. همچنین قابلیت نصب دست مصنوعی برای کاشت ناخن بر روی میز باعث می ‌شود تا کار افراد خیلی طبیعی تر و بهتر شود. همچنین  دست مصنوعی از لحاظ قیمتی دارای قیمت بسیار به صرفه بوده و خریداران می توانند با کمترین میزان بودجه آن را تهیه کنند.

 

روش استفاده:

با استفاده از یک گیره، این نوع دست مصنوعی بر روی میز محکم می شود و با قابلیت حرکت در جهت های مختلف برای کاشت ناخن مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
TRN model nail implant artificial hand
تعداد در بسته
100 عدد ناخن محکم جهت تمرین
مناسب برای
سالن های زیبایی
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
برچسب های این محصول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام