مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

فن زیر دست کاشت ناخن مدل 5-858

دارای سه موتور با زیر دستی نرم

مناسب برای سالن های زیبایی

قابلیت شارژ با برق معمولی شهر 

قدرت جذب ناخن های تراشیده شده

شارژ 220 ولت 

ادامه مطلبShow less
1,000,500 تومان
کمتر از 3 عدد موجودی مونده
محصولات مشابه
3,196,100 تومان
  • ساخت کره جنوبی

  • دارای مغزی فلزی

  • دارای کلید خاموش و روشن

  • کار کردن به صورت دستی و یا با پدال

  • دارای فیوز مراقبت از دستگاه

  • قابلیت تعویض آسان سوهان

  • مناسب سالنداران

توضیحات

معرفی فن زیر دست کاشت ناخن مدل 5-858

یکی از ارزان ترین مدلهای فن زیر دست کاشت ناخن، مدل 5-858 است که با قیمتی مناسب در فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبر به فروش می رسد. این محصول در مقایسه با دیگر انواع فن های زیر دست کاشت ناخن، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نرخ آن مناسب می باشد. این نوع دستگاه به اندازه سوهان کشی برای ناخن مورد استفاده قرار گرفته و موجب پیشگیری از پخش شدن گرد ناخن می شود. این دستگاه گرد و غبار را در مخزن خود جمع آوری نموده و به دلیل داشتن یک بالشتک زیبا و لطیف بر روی خود، حس خوبی را به فرد القا می نماید. همچنین این محصول دارای گواهینامه‌ های ایزو اروپا نیز است که در سطح خود بسیار بالا بوده و بسیار کم صدا می باشد. افرادی که در زمینه کاشت ناخن فعالیت می کنند، حتماً باید یک عدد از این فن ها را در مراکز خود داشته باشند. به این خاطر که این دستگاه می ‌تواند از پخش شدن گرده های ناخن به هنگام سوهان کشی جلوگیری کند و تهویه مناسبی را برای فرد ایجاد نماید. 

 

مشخصات فن زیر دست کاشت ناخن مدل 5-858

از فن زیر دست کاشت ناخن در مراکز و سالن های زیبایی استفاده می ‌شود. بیشترین کاربرد این محصول در سالن های آرایشی می باشد. این نوع دستگاه از نمونه دستگاه هایی است که برای مانیکور و پدیکور قابل استفاده بوده و بانوان می توانند در زمان مانیکور کردن ناخن های خود، از این محصول استفاده کنند. نوع عملکرد این فن دستی بوده و منبع انرژی آن برق خانگی می باشد. به همین دلیل هم مصرف برق بالایی به هنگام استفاده ندارد. این فن زیر دست ناخن دارای سه موتور مجزا است که موجب عملکرد بهتر آن به هنگام کار می شود. همچنین در قسمت روی آن یک زیر دستی نرم از جنس ابری قرار گرفته است که علاوه بر جذب بیشتر گرد و غبار موجود در هوا، زیر دست ها را نرم تر می نماید و باعث می ‌شود تا فرد به هنگام قرار دادن دست خود بر روی آن احساس بهتری داشته باشد. این محصول دارای بدنه ای از جنس فلز آلومینیوم است که استحکام بالایی داشته و در برابر ضربه نیز آسیبی نمی ‌بیند. همچنین این نوع دستگاه را می توان با استفاده از انواع مواد پاک کننده و ضد عفونی کرد و تمیز نمود، سپس مجددا از آن استفاده کرد. 

 

دلیل استفاده از فن زیر دست به هنگام کاشت ناخن 

در زمان کاشت ناخن و سوهان کشی بر روی ناخن ها، گردی از ناخن ها در هوا پخش می شود که این گرد و غبار پخش شده در هوا برای ریه ها ضرر دارد. پس حتما باید برای پیشگیری از این امر، از فن زیر دست استفاده کرد. این نوع فن می ‌تواند موجب جذب گرد و غبار به وجود آمده در هوا شود و محیط را پاکیزه نماید. همچنین فن زیر دست به هنگام سوهان زدن ناخن ها، بر زیر دستان قرار می گیرد و علاوه بر زاویه سازی درست دست، موجب جمع ‌آوری ذرات گرد ناخن می شود. این نوع دستگاه از صدمه دیدن ریه ها و دیگر اجزای صورت به هنگام کار پیشگیری می کند.

 

روش استفاده:

در زمان سوهان کشی برای کاشت ناخن، این فن زیر دست ها قرار گرفته و موجب جذب گرد و غبار موجود در هوا می شود. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Underarm fan for nail implant model 5-858
مناسب برای
سالن های زیبایی و ناخن کاران
منبع تغذیه
220 ولت
نوع موتور
سه موتوره
کاربرد
جمع آوری کننده ذرات و غبار ناشی از سوهان کاری ناخن
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
برچسب های این محصول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام