مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح روباه ژینووا

ماندگاری بالا

رایحه خنک

رطوبت رسان عالی پوست

مناسب آقایان و خانم ها

سرشار از مواد مغذی برای پوست

روشن کننده تدریجی نواحی تیره

نرم و لطیف شدن فوق العاده عالی

حجم 200 میل

ادامه مطلبShow less
104,100 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
توضیحات

بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح روباه ژینووا

اسپری خوشبو کننده بدن یکی از پرکاربردترین محصولات در بین خانم ها و آقایان است زیرا همه افراد دوست دارند در اجتماع با بویی خوش، ظاهر شوند. بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح روباه ژینووا از جمله محصولات موجود در بازار، برای انتخاب می باشد که دارای فرمولی ملایم بوده و همه افراد چه بانوان و یا آقایان می توانند از آن استفاده کنند. این محصول مزیت هایی فراتر از یک بادی اسپلش را دارد. این محصول سرشار از مواد مغذی است که پوست را به بهترین شکل ممکن تقویت می کند.

اسپری بدن چیست؟

از جدیدترین محصولات برند ژینووا اسپری بدن است و شدیدا مورد استقبال عموم قرار گرفته این محصول نه به اندازه ادکلن غلیظ و با دوام بوده و نه مانند بادی اسپلش کم دوام و موقتی و برای استفاده بر روی پوست مناسب می باشد. مزایای اسپری خوشبو کننده بدن سکسی گرافیتی ژینووا

ماندگاری عطر آن زیاد است : دارای عطر بسیار خوبی است که همه افراد در هر سن و سالی می توانند استفاده کنند همچنین رایحه آن تا ساعت ها بر روی پوست باقی می ماند و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. مدت زمان دوام بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح روباه ژینووا حدود 12 ساعت می باشد.

قابلیت استفاده در هر نقطه ای از بدن را دارد : هر ناحیه ای از پوست بدنتان را که فکر می کنید نیاز به معطر شدن دارد می توانید از این اسپری استفاده کنید. دوام طولانی مدت رایحه آن مانع از بو گرفتن بدن به دلیل تعرق زیاد می شود. این محصول مانند عایقی سطح پوست را از رایحه خوش خود می پوشاند و همه اطرافیان از بوی این اسپری مستفیض می شوند.

پس از اسپری زدن احساس چسبندگی در پوست ایجاد نمی شود : از مزایای بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح روباه ژینووا عدم حس چسبندگی پس از زدن اسپری به پوست بدن می باشد. این یک ویژگی برجسته است و نشان دهنده ترکیبات درجه یک این محصول است.

به پوست بدن رطوبت می رساند : اگر پوست بدن شما دچار کم آبی باشد و یا به دلیل استحمام رطوبت خود را ازدست داده باشد کافی است از این اسپری به پوست خود بزنید تا با مواد رطوبت رسان خود به پوست شما طراوت ببخشد و خشکی آن را رفع کند.

مانع از ایجاد عارضه، التهاب و حساسیت می شود : بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح روباه ژینووا فرمولاسیون کاملا ملایمی دارد و از مواد کاملا طبیعی در آن استفاده شده در نتیجه در زمان مصرف هیچ گونه واکنش یا تحریک ایجاد نمی کند. حتی افراد با پوست حساس نیز می توانند از این محصول به راحتی استفاده کنند. اسپری سکسی گرافیتی ژینووا هم مناسب بانوان و هم آقایان است و با رایحه دلپذیر خود قادر است لحظات دو نفره زیبای شما را تبدیل به خاطرات فراموش نشدنی کند. اگر دوست دارید که در خاطر دیگران بمانید از این محصول حتما استفاده کنید.

نحوه استفاده:

بهترین زمان برای استفاده از این محصول بعد از استحمام است آن را از فاصله نزدیک به هر نقطه از بدن که می خواهید اسپری نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Body Perfume Body Fragrance Spray xinova design
بارکد محصول
2162314974900026
حجم
200 میلی لیتر
مناسب برای
بانوان و آقایان
برند
ژینووا (xinova)
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام