یکی از بهترین راه ها برای افرادی که از سینه های خود ناراضی هستند لیفت سینه است که معمولاً بیشتر بانوان با بارداری، شیردهی و همچنین افزایش سن فرم اولیه سینه های خود را از دست می‌ دهند و به دنبال راهی برای سفت نمودن آنها هستند. از بهترین روش ها برای بالا کشیدن سینه ها، لیفت سینه است. لیفت سینه از روش‌ های بدون بازگشت می باشد که با هزینه های مختلف انجام می‌ شود. در واقع این عمل یکی از عمل زیبایی سینه است که با استفاده از روش‌ های متعدد صورت می پذیرد. لیفت سینه با نخ یکی از روش‌ های بدون جراحی است که در این موارد با توجه به نوع کلینیک، دستمزد پزشک، میزان افتادگی سینه ها و همچنین تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می‌ گیرد متغیر می گردد.

 البته لازم است بدانید هزینه هایی مثل آزمایش و داروهایی که قبل از لیفت سینه باید انجام شود هم بر هزینه لیفت سینه در بانوان تاثیر زیادی می گذارد. عامل دیگر در تعیین هزینه به هنگام لیفت سینه شهر مورد نظر نیز می باشد. در شهرهایی مثل کلانشهر تهران به دلیل اینکه این عمل طرفداران بیشتری دارد، جراحان با تجربه بسیار زیادی وجود دارند که هزینه‌ های لیفت سینه در این شهرها نیز بیشتر می‌ شود. البته نتایج آنها هم بسیار بهتر خواهد بود، بنابراین اگر به دنبال این نوع جراحی برای زیباتر نمودن سینه های خود هستید بهتر است که پزشکان با تجربه و کاربلد را در کلینیک های معروف انتخاب نمایید.

چگونه سینه هام رو خوش فرم کنم
هزینه لیفت سینه

آیا لیفت پستان و پروتز پستان متفاوت می باشد؟

عمل لیفت پستان و پروتز پستان متفاوت با یکدیگر می باشند. به هنگام لیفت سینه هدف بالا بردن سینه ها بوده و اندازه و سایز سینه ها تغییر پیدا نمی کند و باید بدانید که لیفتینگ سینه موجب بزرگتر شدن سینه نمی گردد به این خاطر که  پروتزی درون سینه قرار داده نمی شود. اما با روش لیفت سینه، سینه های بانوان که دچار افتادگی شدید است خوش فرم تر شده و به سمت بالا کشیده می شود. 

اما در پروتز پستان یک روش جراحی وجود دارد که برای بزرگ کردن سینه از آن استفاده می شود. معمولاً به هنگامی که سینه ها متقارن نیست یا بافت آنها بسیار کمتر است و کوچک می باشد از پروتز سینه استفاده می شود. پروتز پستان دارای اندازه های گوناگون بوده که بانوان بر اساس سایز دلخواه خود می توانند از آنها استفاده کنند. به طور کلی باید بدانید که در میان روشهای لیفت سینه و پروتز سینه عمل لیفت سینه از روش های کم تهاجمی نیز به شمار می رود که موجب خوش فرم نمودن سینه های بانوان می شود.

تفاوت هزینه لیفت سینه با لیزر و لیفت سینه با نخ

بیشتر افرادی که به دنبال لیفت سینه هستند هزینه آن نیز برایشان حائز اهمیت بوده و از مهمترین دغدغه‌ های این افراد به شمار می‌ رود. در واقع لیفت سینه جزء عمل هایی است که برای زیبایی بوده و معمولا شرکت های بیمه پرداختی در قبال این نوع عمل جراحی نخواهند داشت، بنابراین خانم ها باید این موضوع را بدانند که تمامی هزینه ها برای این عمل جراحی به عهده خودشان است. اما در مورد تفاوت هزینه لیفت سینه با لیزر و لیفت سینه با نخ باید عنوان شود که دلایل زیادی موجب تفاوت قیمت این نوع جراحی ها می گردند.

 معمولاً لیفت سینه که با کمک لیزر انجام می شود یک تکنیک کمکی است که نتیجه عمل کاملا به دلخواه مشتری نیست و گاهی اوقات نمی تواند موجب رفع افتادگی سینه ها شود. اما لیفت سینه با نخ از روش های شایع تر است که میزان افتادگی سینه را تا حد زیادی برطرف می کند و برای بانوان جوان نیز مناسب می باشد. معمولاً این نوع روش ها برای خوش فرم کردن سینه هستند که روش لیفت سینه با نخ هزینه بیشتر و لیفت سینه با لیزر هزینه کمتری دارد. در هر دو مورد لیفت سینه با لیزر و لیفت سینه با نخ هزینه هایی مثل مشاوره، انجام آزمایشات و نوع متریالی که قرار است برای لیفت سینه مورد استفاده قرار بگیرد هم بر هزینه های این روشها تاثیر می گذارند.

ماسک ورقه ای خوش فرم کننده و سفت کننده سینه کلاژن کریستال 

خرید مشاهده

انواع لیفت سینه

لازم است بدانید که جراحی لیفت سینه یک نوع جراحی از نوع جراحی پلاستیک است که با کاهش بافت اضافی سینه ها شکل آنها تغییر پیدا نموده و موجب بالاتر کشیدن سینه ها می شود. انواع لیفت سینه بسیار مختلف هستند که شامل لیفت سینه بدون اسکار، لیفت سینه هلالی، لیفت سینه دوناتی، لیفت سینه با برش عمودی، لیفت سینه با برش لنگری و ماستوپکسی با برش افقی می باشند که هر کدام از این نوع روش ها موجب به وجود آوردن شکل ظاهری متفاوت در سینه بانوان می گردند.

 در لیفت سینه بدون اسکار جراحان با استفاده از جریان فراصوت در سلول های چربی، موجب محکم تر نمودن بافت سینه می گردند و این روش برای بانوانی که افتادگی سینه آنها کمتر است مناسب می باشد. لیفت سینه هلالی هم از روش‌ هایی است که یک برش کوچک در اطراف نوک سینه ایجاد می‌ شود که با اضافه کردن نخ در سطح سینه به بالاتر بردن آنها کمک می شود. روش‌ های دیگر لیفت سینه هم توسط جراحان با برش های عمودی و افقی انجام می گردد که هر کدام در بالاتر بردن سینه ها تاثیر زیادی می گذارند.

آیا عمل لیفت درد دارد؟

بسیاری از بانوان که دچار افتادگی سینه هستند به دنبال روش لیفت سینه برای کاهش افتادگی سینه های خود می باشند. اما یکی از دغدغه‌ های اصلی آنها این است که آیا عمل لیفت درد دارد. در پاسخ به این سوال باید بدانید که معمولاً هر نوع جراحی زیبایی میزان درد کمی دارد. اما باز هم به نسبت دیگر روش های زیبایی این نوع عمل دوران نقاهت بسیار کمتری داشته و عوارض کمتری هم دارد. ضمن اینکه درد عمل لیفت سینه در مواردی که جراحی نیاز باشد، بسیار کم بوده و در حدود یک الی دو روز می باشد. بنابراین افرادی که نگران از درد عمل لیفت سینه هستند باید بدانند که این نوع عمل دوران نقاهت بسیار کوتاهی داشته و پس از جراحی سینه ها می توان اعتماد به نفس بالایی را تجربه کرد به این خاطر که تغییر زیادی در ظاهر افراد ایجاد می شود.

نکات مهم قبل از لیفت سینه 

قبل از عمل لیفت سینه حتماً با یک جراح متخصص زیبایی مشورت نمایید و با او در مورد نکاتی که باید قبل و بعد از عمل لیفتینگ بدانید صحبت کنید. معمولاً در هنگام مراجعه به پزشک، پزشکان سوال شما را جواب داده و همچنین با توجه به مدل سینه و افتادگی آن بهترین روش را برای این عمل به شما پیشنهاد می دهند. به هنگام مراجعه به مطب پزشکان زیبایی برخی از آنها سابقه پزشکی از شما می‌ خواهند؛ بنابراین شما باید آمادگی پاسخ دادن به سوالات پزشکی آنها را داشته باشید. همچنین اگر هر نوع دارویی مصرف می کنید یا در گذشته جراحی هایی داشته اید حتما باید به پزشک اطلاع دهید. ضمن اینکه در صورت داشتن سرطان سینه در خانواده خود، حتماً باید این مورد را با پزشک در میان بگذارید و نتایج ماموگرافی را به پزشک ارائه دهید.

 پزشکان زیبایی برای اینکه بتوانند بهترین روش را برای لیفت سینه شما انجام دهند، اقدام به معاینه سینه ها می نمایند و با توجه به رنگ و نوک سینه این موقعیت آن را بررسی می‌ کنند. ممکن است که در برخی مواقع پزشکان برای اینکه بتوانند پرونده پزشکی شما را تکمیل کنند از سینه ها هم عکس بگیرند. در زمان مراجعه به پزشک حتما باید انتظارات خود از لیفت سینه را مطرح کنید و سپس در مورد بعد از عمل مشورت بگیرید. ممکن است برخی از جراحان قبل از عمل لیفت سینه از شما ماموگرافی بخواهند که شما با ماموگرافی می توانید به راحتی تغییرات موجود در بافت سینه را مشاهده نمایید.

عمل لیفت سینه
هزینه لیفت سینه

مراقبت های بعد از عمل لیفت سینه

معمولاً به دلیل اینکه عمل لیفت سینه جزء عمل های غیر جراحی محسوب می شود نیاز به مراقبت زیادی ندارد، اما به هنگام لیفت در روزهای اول حتما باید از فشار آوردن به سینه ها پیشگیری شود اما انجام کارهای روزمره مانعی ندارد. ضمن اینکه در روش‌ های جراحی لیفت سینه مراقبت از آنها متفاوت است و لازم است اقدامات بیشتری برای مراقبت از سینه ها داشته باشید. در هنگام عمل لیفت سینه حتماً سوتین های مخصوص جراحی باید خریداری شده و مورد استفاده قرار بگیرند. ممکن است که در قسمت برش داده در سینه ها لوله های کوچک قرار بگیرند که مایعات اضافی از طریق این لوله ها تخلیه می گردند.

 در برخی مواقع سینه ها تا حدود دو هفته یا بیشتر متورم هستند و ممکن است در اطراف برش ها درد احساس شود که این درد طبیعی است. قرمزی در برخی نواحی حدود چند ماه می ماند. در روزهای اولیه عمل لیفت سینه حتما باید بر اساس نظر پزشک داروهای خود را مصرف نمایید. همچنین برای اینکه فشار کمتری به سینه ها وارد شود حتماً به پشت بخوابید. از بلند کردن وسایل سنگین و یا کشیدن آنها خودداری کنید. حدود دو هفته نباید رابطه جنسی داشته باشید. در مورد اینکه حمام کنید حتما از پزشک خود به صورت کامل بپرسید که چه زمانی باید به حمام بروید. استفاده از سوتین هایی که مخصوص لیفت سینه هستند هم در ۴ روز اول باید به صورت مداوم باشد تا روند بهبودی سینه ها سریعتر انجام شود.

برخی از عوارض جانبی لیفت سینه

هزینه لیفت سینه چقدره؟
هزینه لیفت سینه

عمل لیفت سینه از عمل های غیر جراحی بوده که به نسبت عمل های جراحی میزان عوارض کمتری داشته و برخی عوارضی که به هنگام این عمل به وجود می آیند طبیعی هستند. در لیفت سینه از طریق لیزر ممکن است که محل مورد نظر مقداری زخم شود یا کمی درد همراه با خونریزی داشته باشد. در مواقع خیلی نادر ممکن است پوست تغییر رنگ پیدا نماید و از طریق ژل و تزریق بوتاکس هم لیفت سینه انجام می‌ شود که در این موارد قرمزی و یا کبودی نیز ممکن است به وجود آید. در مقایسه با این روش ها لیفت سینه با نخ عوارض کمتری داشته و تنها درد کمی در قسمت بخیه به وجود می آید.

لیفت سینه هم مانند دیگر جراحی هایی که افراد انجام می دهند ممکن است عوارضی مثل عفونت یا خونریزی داشته باشد که برای کمتر شدن این موارد بهتر است جراحی انتخاب شود که حرفه ای بوده و کاملاً با عمل لیفت سینه آشنایی داشته باشد. برخی از عوارض دیگر که ممکن است برای افراد آزاردهنده باشد بی حس شدن نوک سینه، جای زخم پس از لیفت سینه، عدم تقارن در سینه ها و مشکل در شیردهی می باشد که هر کدام از این موارد ممکن است برای بانوان احساس ناخوشایندی ایجاد کنند. اما برای پیشگیری از این موارد می‌ توان پزشک حاذقی را انتخاب نمود که در این زمینه کاملاً آگاهی دارد و مجرب است.

لیفت سینه برای چه افرادی مناسب است؟

ممکن است شما هم قبل از انجام لیفت سینه سوالاتی داشته باشید که دوست دارید به آنها پاسخ داده شود. به طور مثال ممکن است بخواهید بدانید که لیفت سینه برای چه کسانی مناسب می باشد. لازم است بدانید که در این مورد خانم هایی که دارای سینه های کوچکتر هستند نتیجه بهتری را از عمل لیفت سینه خواهند داشت. اما لیفت سینه به طور کلی موجب فرم دادن به سینه ها می شود، البته افرادی که دارای سینه های بزرگتر هستند هم می توانند لیفت سینه را انجام دهند.

افرادی که به طور حتم باید لیفت سینه را انجام دهند افرادی هستند که سینه های آنها افتادگی شدید دارد و شکل اولیه سینه ها از دست رفته است. همچنین افرادی که دارای سینه های افتاده هستند و در قسمت زیر سینه این افراد چین و چروک قرار گرفته است هم حتماً باید لیفت سینه انجام دهند. در هنگامی که نوک سینه ها به سمت پایین کشیده شده است لیفت سینه بهترین درمان برای بالا بردن آنها می باشد که موجب خوش فرم تر شدن سینه ها می گردد و ظاهر سینه ها را گرد تر می نماید.

 البته باید بدانید که لیفت سینه موجب افزایش سایز سینه ها نمی شود بلکه تنها موجب خوش فرم تر نمودن آنها می‌ گردد، بنابراین اگر قصد دارید که سایز سینه های خود را افزایش دهید حتما باید پروتز نمایید. به هنگامی که افراد مراجعه کننده می‌ خواهند عمل لیفت سینه را همراه با بزرگ کردن سینه داشته باشند جراح باید جراحی زیبایی ترکیبی که یکی لیفت و دیگری پروتز است را همزمان انجام دهد و دو مشکل بیمار را با یک عمل به طور همزمان برطرف نماید.

منابع

majalesalamat.com
bita.clinic

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

8 + هشت =