کاربرد دستگاه آکواپیل ۵ کاره چیست؟

دستگاه آکواپیل ۵ کاره یک وسیله کاربردی برای بهبود و تقویت سلامت پوست و جوانسازی آن است. پوست ممکن است به دلایل مختلف کیفیت و سلامت خود را از دست بدهد. ساخت و تولید کرم‌ها و لوسیون‌های آبرسان و مرطوب کننده و افزایش استفاده از آنها به دلیل توجه افراد به افزایش و ارتقای سلامت پوستشان است.

پوست از مهمترین اعضای بدن و اولین سد دفاعی در برابر نفوذ عوامل بیماری‌زا است، بنابراین لزوم حفظ کیفیت و بهبود و ارتقای سلامت آن بیش از پیش احساس می‌شود. به خصوص با گرمتر شدن کره زمین و نازک شدن لایه ازن و تابش و نفوذ رادیکال‌های آزاد موجود در اشعه مضر نور خورشید که می‌تواند باعث خشکی پوست و تسریع روند پیری و فرسودگی شود.

دستگاه آکواپیل ۵ کاره یک وسیله کاربردی برای مرطوب نگه داشتن لایه خارجی پوست و کند کردن روند پیری و فرسودگی آن است. البته همانطور که از نام این دستگاه برمی‌آید، می‌تواند ۵ کار مختلف برای حفظ و ارتقای کیفیت و سلامت پوست انجام دهد.  از جمله پاکسازی و لایه برداری سطح خارجی پوست و کمک به تغذیه آن از مواد مغذی و اکسیژن، جوانسازی پوست، سفت سازی، لاغری و تنظیم چربی پوست و خنک سازی پوست بعد از درمان و رفع قرمزی، التهاب و تورم پوست که همه این کارها تنها با استفاده از این دستگاه محقق خواهد شد.

کاربرد دستگاه آکواپیل 5 کاره
کاربرد دستگاه آکواپیل ۵ کاره

عملکرد دستگاه آکواپیل ۵ کاره

در ادامه مقاله عملکرد اجزاء و قسمت‌های مختلف دستگاه آکواپیل ۵ کاره معرفی و بررسی می‌شود.

دسته میکرودرم اکسیژنه دستگاه آکواپیل ۵ کاره

با استفاده از دسته میکرودرم هیدروژنه یا میکرودرم آبرسان، آب مورد نیاز پوست را از طریق نازل بر روی سطح شاخی پوست با سرعت زیاد پخش می‌کند تا با سرعت زیاد وارد این بخش پوست شود، سلول‌های پیر و فرسوده پوست از بین ببرد و در نهایت این قطرات آب به راحتی وارد لایه‌های زیرین و درونی آن شود.

این عملکرد و کارکرد دستگاه آکواپیل ۵ کاره باعث ترمیم سریع پوست می‌شود، بافت و سول‌های جدید را جایگزین بافت و سلول‌های پیر و فرسوده پوست می‌کند، در عین حال با آبرسانی و اکسیژن رسانی مناسب به لایه‌های زیرین پوست و به گردش درآوردن مناسب خون باعث طراوت و جوانی رشد پوست لایه‌های بیرونی و خارجی می‌شود.

مقاله پیشنهادی: دستگاه پلاژن سه بازو چیست؟

سرعت بخشیدن به توسعه و افزایش بافت خارجی و بیرونی پوست، افزایش روند ساخت کلاژن، تولید الاستین، ایجاد پوستی نرم و لطیف، منعطف و براق از مزایای استفاده از دسته میکرودرم هیدروژنه است.

دستگاه آکواپیل ۵ کاره را از ما بخواهید

دسته پخش مواد یا اکسیژن جت دستگاه آکواپیل ۵ کاره

دسته پخش مواد یا اکسیژن جت دستگاه آکواپیل ۵ کاره اکسیژن و  قطرات آب ریز تحت فشار شدید را از طریق اسپری به وجود می‌آورد و بر روی سطح شاخی پوست پخش می‌کند.

مواد مغذی و اکسیژن مورد نیاز پوست برای از بین بردن خشکی و ترک‌های پوستی از لایه شاخی پوست به لایه‌های زیرین و درونی آن با کمک این دسته اکسیژن جت این دستگاه نفوذ می‌کند، باعث تولد دوباره سلول‌ها و جایگزینی سلول‌های جدید و تازه به جای سلول‌های قدیمی و فرسوده می‌شود. به سرعت و به طور مستقیم مواد مغذی غنی و اکسیژن را برای پوست تامین کند. به طور همزمان‌، می‌تواند آلودگی‌های عمیق بر روی لایه شاخی پوست را پاکسازی کند.

جوانسازی پوست با دستگاه آکواپیل 5 کاره
جوانسازی پوست با دستگاه آکواپیل ۵ کاره

التراسونیک با فرکانس ۱-۳ میلیون بار در ثانیه، با فرآیندی که به بدن منتقل می‌شود، توسط بافت و لایه‌های زیر جلدی و درونی پوست جذب ، امواج مافوق صوت به انرژی حرارتی تبدیل می‌شود. درجه حرارت بافت و لایه‌های زیرین و درونی از ۰.۵ تا ۱ درجه سانتی گراد افزایش یافته و باعث تقویت عملکرد مویرگی و جریان خوب لنف بین سلولی می‌شود، به انتقال مواد مغذی به سلول‌های مورد نیاز رگ‌های خونی، افزایش متابولیسم و بهبود جریان لنفاوی و حفظ و ارتقای کیفیت و سلامت پوست کمک می‌کند.

الاستیسیته پوست را حفظ، چربی را تجزیه و از چاقی جلوگیری کنید. ۱ میلیون لرزش در هر موج التراسونیک در ثانیه، هنگامی که موج به پوست منتقل می‌شود، ارتعاشات التراسونیک باعث تحریک بافت بیولوژیکی و بافت پوستی، تسکین درد و ناراحتی پوست برای حفظ خاصیت ارتجاعی آن می‌شود. گرم شدن ناشی از لرزش می‌تواند باعث تجزیه آسان چربی‌ها و جلوگیری از چاقی شود.

خرید ضد آفتاب متناسب با پوست چرب و خشک

دسته نور درمانی دستگاه آکواپیل ۵ کاره

دسته نور درمانی دستگاه آکواپیل ۵ کاره انرژی حرارتی را به لایه‌های درونی و زیرین پوست منتقل می‌کند و باعث می‌شود تا مقاومت طبیعی بافت باعث ایجاد گرما شود، کلاژن گرم شده بلافاصله منقبض شده و لایه پوستی را شبیه سازی می‌کند تا کلاژن بیشتری را ترشح و حالت ارتجاعی پوست را بازیابی کنید. هنگامی که کلاژن به طور مداوم تولید می‌شود، ضخامت و تراکم لایه پوستی را افزایش می‌دهد، چین و چروک ها را پر می‌کند، جای زخم ها را از بین می‌برد، خاصیت ارتجاعی و براقیت پوست را بازیابی و پوست را سفید و صاف می‌کند.

نفوذ رادیکال‌های آزاد موجود در اشعه‌های مضر نور خورشید از طریق لایه شاخی پوست به لایه‌های زیرین و درونی باعث ایجاد اختلال در ساخت کلاژن و کند شدن روند جوانسازی پوست می‌شود که این مشکلات را نیز برطرف می‌کند.

دسته چکش یخی دستگاه آکواپیل ۵ کاره

از دسته چکش یخی دستگاه آکواپیل ۵ کاره برای خنک شدن لایه خارجی پوست بعد از درمان استفاده می‌شود. این آخرین و مهمترین مرحله درمان است. چرا که پوست پس از طی ۴ مرحله درمان، قرمز، متورم و حساس شده است و استفاده از دسته چکش یخی یا دسته کولینگ برای ریکاوری پوست انجام می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. با کمک این دسته و فرایند خنک سازی منافذ پوستی که برای آبرسانی، اکسیژن رسانی و مواد مغذی پوستی باز شده‌اند، اکنون بسته می‌شوند تا روند جوانسازی و ایجاد طراوت و تازگی به پوست تکمیل شود.

 دلیل دیگر اهمیت این مرحله سفت و محکم کردن پوست شل شده به دلیل طی مراحل و فرایندهای مختلف جوانسازی و تازه سازی پوست است. با کمک فرایند خنک کردن پوست سفت و محکم و منافذ لایه شاخی آن بسته می‌شود، سنتز و تولید کلاژن تورم، قرمزی و حساسیت آن را از بین می‌برد و کیسه‌های متورم و تیره زیر چشم برطرف می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهارده − دو =