یکی از دلایلی که بیشتر بانوان به دنبال داشتن گونه های چاق هستند، این است که موجب جوانتر نشان دادن ظاهر آنها می شود. امروزه راه های زیادی برای برجسته کردن گونه ها بدون جراحی وجود دارد که می توان با استفاده از این روش ها موجب برجسته نمودن گونه ها گردید و گونه ها را برجسته کرد. برخی از این روش ها به صورت فیزیکی هستند و برخی دیگر موضعی بوده و مبتنی بر مصرف برخی مواد خوراکی نیز می باشند. 

برجسته کردن گونه با ورزش یکی از آسان ترین راه ها برای افزایش حجم گونه ها است، افرادی که می خواهند گونه های چاق داشته باشند، می‌ توانند روزانه ۳۰ دقیقه تمریناتی را انجام دهند که باعث جوان تر شدن چهره و برجسته تر شدن گونه گردد. از نمونه تمرین هایی که موجب برجستگی گونه می شود باید به تمرین‌ های یوگا اشاره نمود که در این تمرین ها اغلب موارد افراد لبخند می زنند و گونه ها به سمت بالا کشیده می‌ شود و در نتیجه گونه ها چاق تر می گردند.

 شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چه بخوریم تا گونه پر داشته باشیم. باید بدانید راه دیگر برای برجسته کردن گونه ها بدون جراحی استفاده از آلوئه ورا است. آلوئه ورا منبع غنی از مواد مفید برای پوست می باشد که استفاده از آنها بر روی گونه موجب حجم دادن به گونه ها می شود و گونه ها را برجسته می کند. این خوراکی را هم می توان به صورت خوراکی و هم موضعی استفاده نمود. موادی مثل گلیسیرین و گلاب هم با ترکیب شدن با یک دیگر محصول حجم دهنده را به وجود می آورند که سبب برجسته تر کردن گونه ها بدون جراحی می شوند.

بزرگ کردن گونه
برجسته کردن گونه ها

داشتن گونه های چاق و برجسته با مواد خوراکی

شاید برایتان جالب باشد بدانید که برای داشتن گونه های چاق می توانید از مواد خوراکی استفاده کنید. داشتن گونه های چاق و برجسته برای بسیاری از افراد به آرزو تبدیل شده است و این افراد ترجیح می دهند با روشهای غیر جراحی و با خوردن مواد خوراکی گونه های خود را برجسته نمایند. مواد خوراکی مثل سیب جزء خوراکی هایی است که حاوی کلاژن و آنتی اکسیدان فراوان می‌ باشد که در برجسته تر نمودن گونه ها تاثیر زیادی می گذارد. افرادی که دوست دارند گونه های چاق داشته باشند حتماً باید از ماسک سیب استفاده نمایند. به این صورت که سیب را رنده نموده و بر روی گونه های خود ماساژ دهند، حدود ۲۰ دقیقه ماسک سیب باید بر روی پوست بماند و سپس آن را شستشو دهند.

 همچنین عسل هم از دیگر مواد خوراکی است که خاصیت مرطوب کنندگی و ضد باکتریایی دارد و موجب شادابی پوست می‌ شود و در برجسته کردن گونه ها تاثیر زیادی می گذارد. عسل علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی خاصیت لایه برداری هم دارد که به روشن شدن پوست کمک می کند. شیر از مواد خوراکی است که به دلیل دارا بودن چربی و پروتئین فراوان برای به وجود آوردن گونه های چاق مفید می باشد. بنابراین اگر می‌ خواهید گونه های برجسته داشته باشید شیر به همراه عسل بخورید. همچنین می توانید آلوئه ورا را در میان وعده های خود استفاده کنید و از شیر و سیب به عنوان مواد اصلی برای برجسته کردن گونه استفاده نمایید. ماهی های پرچرب و آجیل هم از دیگر محصولاتی هستند که گونه را برجسته می کنند.

چه ماسک هایی گونه را برجسته می کنند؟

یکی از روش های رایج برای داشتن گونه های چاق استفاده از ماسک های مختلف است که از نمونه ماسک های مناسب برای برجسته کردن گونه ها باید به ماسک عسل و شیر اشاره‌ نمود. با ترکیب نمودن عسل درون شیر و استفاده از آن بر روی گونه ها می توان به برجسته کردن گونه ها  کمک نمود. استفاده از ماسک آلوئه ورا هم از دیگر ماسک هایی است که به افزایش رطوبت رسانی در پوست کمک می کند و به سفت شدن بافت پوست و حجیم تر شدن گونه ها هم می‌ انجامد. 

ماسک های صورتی که علاوه بر مراقبت از پوست موجب برجسته کردن گونه ها نیز می شوند ماسک های حاوی ترکیبات گلیسیرین، اسید هیالورونیک و روغن معدنی هستند که این ماسک ها با ترکیب شدن با مواد طبیعی مثل شیر، آووکادو، خیار و تخم مرغ می توانند به کاهش چین و چروک کمک نموده و سبب سفت شدن پوست شوند و در نتیجه گونه ها را هم برجسته‌ تر نمایند. به طور کلی باید بدانید که ماسک های طبیعی که با استفاده از مواد خوراکی مختلف در منزل تهیه می شوند جزء بهترین گزینه ها برای استفاده هستند که هیچ گونه ضرری برای پوست ندارند و در مدت زمان کوتاهی سبب به وجود آوردن گونه های چاق و برجسته می گردند.

ماسک ورقه ای بیوآکوا عصاره عسل

مشاهده و خرید

ماسک ورقه ای شیر هانمج

مشاهده و خرید

چند نکته برای برجسته کردن گونه با ورزش

برای خیلی از افراد این سوال پیش می آید که آیا بدون عمل جراحی هم می‌ توان گونه را برجسته نمود، در پاسخ به این سوال باید عنوان شود که بله می‌ توان با ورزش های مختلف موجب برجسته کردن گونه ها شد. برای برجسته تر نمودن گونه ها می توان لپها را به داخل دهان مکید، با این کار لب های شما سفت شد و در کنار یکدیگر قرار می گیرند و حالتی شبیه به لبخند به وجود می‌ آید که به برجسته نمودن گونه ها کمک می کند. روش دیگر برای برجسته کردن گونه ها این است که نفس عمیق بکشید و سپس لپها را باد کنید و مدام عمل دم و بازدم انجام دهید. همچنین اگر قرار است که گونه های برجسته داشته باشید می‌ توانید مداوم لبخند بزنید.

 در کنار ورزش حتما آب زیادی بنوشید و غذای سالم بخورید و ورزش کنید. در حد تعادل هم آدامس بجوید تا بتوانید گونه های چاق داشته باشید تا ظاهر شما جوانتر و زیباتر شود. در کنار ورزش تغذیه سالم در جوانتر نشان دادن افراد تاثیر زیادی می گذارد. بسیاری از مواد غذایی حاوی کلاژن طبیعی هستند که با ترکیب شدن در بافت پوست به کاهش چروک ها کمک می کنند و منجر به سفت شدن پوست می‌ شوند. در اغلب موارد سفت شدن پوست در قسمت گونه ها به برجسته تر نشان دادن گونه کمک زیادی می‌ کند. بنابراین اگر شما هم علاقه مند به داشتن گونه های چاق و برجسته هستید می توانید با ورزش کردن و بدون عمل جراحی در مدت زمان کوتاه گونه هایی زیبا داشته باشید و چهره خود را جوان تر کنید.

برجسته کردن گونه به روش سنتی 

علاوه بر درمان های خانگی پزشکان طب سنتی راه هایی را برای داشتن گونه های چاق ارائه نموده‌ اند که این درمان‌ها و راه ها طبیعی هستند و از طریق ماساژ دادن در قسمت های گونه انجام می‌ شوند. یکی از بهترین راه های حجم دادن و برجسته کردن گونه ها استفاده از روغن خراطین و زالو است.  روغن خراطین یکی از روغن هایی است که می تواند به قسمتهای بدن حجم ببخشد. از این روغن می توان برای گونه ها و لب ها در صورت استفاده کرد، به این خاطر که کاملا طبیعی و بدون ضرر است. به کمک ماساژ توسط این روغن در قسمت گونه ها می توان در طی دو ماه حجم گونه ها را افزایش داد.

 استفاده از روغن زیتون هم موجب برجسته کردن گونه ها شده و به داشتن گونه های چاق کمک می‌ کند. این روغن علاوه بر افزایش حجم گونه ها موجب افزایش خاصیت کشسانی در پوست می شود و مانع از بروز چین و چروک های پوستی می گردد. روغن نارگیل هم به دلیل اینکه حاوی اسیدهای سالم می‌ باشد و خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارد، به افزایش شادابی پوست کمک نموده و با ماساژ دادن بر روی گونه ها موجب افزایش حجم گونه می گردد. روغن کنجد هم از دیگر روغن هایی است که موجب برجسته نمودن گونه ها و قسمت های مختلف صورت می گردد. بنابراین می توان با استفاده از روغن های گیاهی که از سوی پزشکان طب سنتی توصیه شده اند گونه ها را بدون جراحی چاق تر و برجسته تر نمود.

مقاله پیشنهادی: تقویت حافظه از خوراکی تا بازی!!!! چگونه هوش را افزایش دهیم؟؟؟

افزایش حجم گونه ها با ترک عادت های مضر

یکی از مهمترین عادت های برخی از افراد که باعث کاهش حجم گونه ها می شود نوشیدن الکل است. همچنین مصرف سیگار خاصیت ارتجاعی پوست را کمتر می‌ کند و موجب از بین بردن حجم آنها می‌ شود. بنابراین برای اینکه بتوان گونه‌ هایی سفت و برجسته داشت باید پوست قابلیت ارتجاعی بالایی داشته باشد پس بهتر است که از خوردن نوشیدنی های الکلی و همچنین کشیدن سیگار پرهیز نمایید. همچنین اگر دوست دارید گونه های برجسته داشته باشید حتما باید در خوردن مواد غذایی هم دقت کنید. پودر زردچوبه از محصولاتی است که موجب خشکی پوست می شود و در برخی مواقع سبب کاهش شادابی پوست می گردد؛ پس در هنگام پخت غذا سعی کنید از زردچوبه کمتر استفاده نمایید.

 اشعه های مضر خورشیدی هم از دیگر عواملی هستند که سبب کاهش حجم گونه ها می شوند و پوست را خشک می نمایند. بنابراین برای پیشگیری از این مورد هم حتماً به هنگام خارج شدن از منزل از محصولاتی که از پوست محافظت می کنند مثل کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. ماساژ پوست با کرم ضد آفتاب علاوه بر اینکه موجب کاهش خشکی پوست می شود، به افزایش حجم گونه ها هم کمک می کند. برای اینکه بتوانید گونه های برجسته  داشته باشید هرگز با آرایش به رختخواب نروید. قبل از خوابیدن حتما صورت خود را با استفاده از لوسیون های مخصوص به پوست خود پاک نموده و پوست را بشویید تا هم از چین و چروک های پوستی پیشگیری کنید و هم اینکه بتوانید در طی مدت زمان طولانی گونه های خود را برجسته تر نمایید.

برخی نکات خاص برای داشتن گونه های چاق

برجسته کردن گونه ها در خانه
برجسته کردن گونه ها

علاوه بر موارد ذکر شده برخی نکات دیگر هم سبب افزایش حجم گونه‌ ها می‌ شود که مهمترین آنها مرطوب نگه داشتن پوست گونه ها است. برای اینکه گونه ها برجسته و چاق تر شوند بدون اینکه نیاز به افزایش وزن می باشد، می توان از انواع مرطوب کننده های طبیعی برای پوست استفاده نمود. خشکی پوست سبب افتادگی پوست صورت می‌ شود و در نتیجه حجم گونه ها را کمتر نشان می دهد؛ اما اگر با استفاده از مرطوب کننده‌ های مرغوب روزانه ۱ الی ۲ بار پوست ماساژ داده شود قطعاً گونه ها برجسته تر خواهند شد.

 اما راه دیگر استفاده از انواع مختلف روغن های طبیعی است که در درخشندگی پوست تاثیر زیادی می گذارند، ضمن اینکه به دلیل دارا بودن مواد مغذی مورد نیاز برای پوست در افزایش حجم گونه ها هم تاثیرات مثبت بسیار زیادی می‌ گذارند. اگر قرار است که خیلی سریع گونه را برجسته کنید می توانید با استفاده از رژگونه این کار را انجام دهید. رژگونه از محصولات آرایشی است که به راحتی بر روی پوست قرار می گیرد و حجم گونه ها را برجسته تر می نماید؛ البته پس از استفاده از رژگونه به هنگام شب حتماً آن را از روی پوست خود پاک نمایید. بهتر است برای تغییر ظاهر گونه ها از مواد خوراکی سالم استفاده کنید. محصولاتی که حاوی ویتامین و آنتی اکسیدان هستند می توانند در برجسته نمودن آنها تأثیر زیادی بگذارند. مواد غذایی مثل دانه جو، آجیل، پنیر و یا انواع تنقلات سالم برای سلامتی پوست فایده های زیادی دارند.

مزایای برجسته کردن گونه ها

یکی از قسمت ها در صورت که به زیبایی بیشتر چهره و جوانتر نشان دادن آن کمک می‌ کند گونه است که برجسته بودن گونه ها سبب زیبایی بیشتر ظاهر صورت افراد می‌ گردد. گونه های چاق علاوه بر اینکه سبب جوان سازی پوست صورت می گردند؛ به فرم چشمها هم ظاهری متفاوت می بخشند و اندازه بینی و صورت را کاملاً استاندارد می نمایند. اگر که اندازه بینی و فرم لب ها کاملا متعادل با گونه باشد قطعاً زیبایی افراد چندین برابر می شود.

 امروزه راه های مختلفی برای داشتن گونه های چاق وجود دارد که افراد می‌ توانند با این روش ها اقدام به برجسته سازی گونه های خود نمایند که از جمله آنها می‌ توان به زاویه سازی صورت با تزریق ژل و همچنین بوتاکس اشاره نمود. گونه گذاری با تزریق چربی و ژل از روش‌ های جراحی محسوب می‌ شود. اما افرادی که می خواهند بدون جراحی کردن گونه های خود را برجسته نمایند باید به دنبال درمان های طبیعی و خانگی آنها باشند. بهترین راه برای برجسته کردن گونه ها به روش طبیعی استفاده از مواد خوراکی مناسب است. همچنین ورزش های مناسب مانند یوگای صورت گونه ها را برجسته می کند. ماسک های صورت که به صورت طبیعی ساخته می شوند هم گزینه مناسبی برای افزایش حجم گونه ها هستند.

منابع

majalesalamat.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

1 × 2 =