برند داو از معدود برندهای موجود در بازار محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست و مو می باشد که توانسته است رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند. این برند با تولید انواع محصولات مراقبتی از جمله انواع کرم، شامپو و ماسک و… با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد ارگانیک موفق به جلب اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان خود شده است.

محصولات شرکت Dove ماحصل تلاش محققان این کمپانی و کشف مناسب ترین گیاهان برای رفع ناراحتی های پوست و مو است. به اعتقاد مدیران شرکت Dove ، پوستی سالم و زیبا لازمه اعتماد به نفس است این کمپانی با تولید محصولات داو برای پوست و مو در تلاش است که اعتماد به نفس را با داشتن پوستی سالم و زیبا به مشتریان خود برگرداند.

در این مقاله با شرکت Dove ، موسس و تاریخچه تاسیس آن آشنا خوهید شد.

محصولات داو ساخت کدام کشور است؟

شاید برای شما هم سوال باشد که محصولات داو ساخت کدام کشور است؟ برند داو در واقع ساخت کشور بریتانیا می باشد و از زمان تاسیس تاکنون به اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی آسیایی صادر شده و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

شرکت  Dove که در انگلیسی به معنای کبوتر است توسط شخصی به نام یونیلیور در سال ۱۹۵۵ بینانگذاری شد و در طی این سالها در تلاش بوده تا بهترین فرمول ها را برای تولید با کیفیت ترین محصولات پوستی به کار ببرد.

برند داو به بیش از ۸۰ کشور دنیا صادرات دارد و هر روز به طرفداران آن اضافه می شود هدف این کمپانی تولید محصولات داو برای پوست و مو، سلامتی و زیبایی آن که در نهایت منجر به ایجاد حس خوب و اعتماد به نفس در افراد می شود.

به اعتقاد مدیران شرکت Dove برای داشتن پوست زیبا باید مراقبت های روزانه آن را تبدیل به یک کار لذت بخش کرد بنابراین با تولید محصولات فوق العاده با کیقیت با کمترین عوارض و ناراحتی در تلاش هستند که به این اعتقاد خود جامعه عمل بپوشانند.

معرفی محصولات برند داو
معرفی محصولات برند داو

معرفی محصولات داو برای پوست

برند داو تمرکز خود را بر روی سلامت پوست و مو گذاشته و بیشتر محصولات آن برای رفع خشکی و سایر ناراحتی های پوستی می باشد. اکثر محصولات داو برای پوست و مو شامل انواع صابون، فوم، ماسک و مام و برای مو شامپو می باشد که  هر کدام از این دسته بندی ها شامل محصولات متنوع و دارای فرمولاسیون ویژه می باشد.

تولیدات محصولات داو برای پوست و موی بانوان، آقایان و کودکان مناسب می باشد و برای هر کدام اقلام ویژه ای طراحی و ساخته اند.

انواع محصولات برند داو برای پوست عبارت است از:

پاکسازی پوست

از آنجایی که پوست در طول شبانه روز مکررا در معرض آلودگی های محیطی قرار دارد بنابراین مهم است که به طور کامل و عمیق پاکسازی شود. تمیزی عمیق پوست و آبرسانی روزانه سلامتی پوست را در دراز مدت تضمین می کند.

 بنابراین برند داو برای پاک کردن پوست تعدادی محصول مهم و کاربردی تولید کرده که به اختصار آنها را معرفی می کنیم.

  • کف شو، مایع دستشویی، ژل شستشو: حاوی گیاهان موثر در از بین بردن میکروب ها و باکترهای و همچنین رطوبت رسانی پوست
  • انواع ضد عفونی کننده دست ها : که شامل تعداد زیادی محصول با عصاره گیاهان خوشبو که پوست را عمیقا از هر نوع آلودگی پاک می کند.
  • انواع صابون داو: با رایحه های متفاوت و مناسب برای هر نوع پوست
  • اسکراب یا لایه بردار و ماسک داو : انواع لایه بردار برند داو حاوی روغن بادام و انبه، ماکادامیا و شیر، انار، شکر قهوه ای و روغن نارگیل، جو دو سر و عصاره گل همیشه بهار
  • شامپو بدن : که برای هر نوع پوستی شامپوی مخصوص تولید شده و حاوی روغن و عصاره گیاهان طبیعی می باشد.

مراقبت از پوست

  • لوسیون بدن
  • انواع مرطوب کننده ها

خوشبو کننده های بدن

  • ضد عرق و خوشبو کننده بدن: شامل تعداد بی نظیری از این محصول با رایحه های بی نظیر با ماندگاری طولانی مدت بدون ایجاد حساسیت تیرگی پوست
  • دئودورانت ها: مام های برند داوکه طیف وسیعی از این محصولات حاوی مواد خنک کننده ، ضد عرق و ضد بو را در بر می گیرد
  • اسپری های ضد عرق و خوشبو کننده: مدت زمان طولانی بدن را خوشبو نگه می دارد و از عرق کردن پوست جلوگیری می کند برند داو این محصول را در رایحه های بسیار معطر و خوشبو تولید می کند
  • دئودورانت های آلومینیومی: که جدیدترین محصول برند داو می باشد و ۴۸ ساعت زیر بغل را خوشبو می کند محافظ پوست این ناحیه است و آن را نرم می کند.
  • سرم خشک: محصول جدید داو که بدن را معطر نگه می دارد و بسیار سبک می باشد
  • پد خشبو کننده زیر بغل: نوعی دئودورانت که به شکل دستمال مرطوب تولید شده و برای پاک کردن عرق و خوشبو کردن این ناحیه مناسب است بدون اینکه آن را تیره کند

محصولات مراقبت از موی برند داو

  • انواع شامپو روزانه: متناسب با هر نوع مویی با رایحه های مختلف برای شستشوی روزانه و تمیز کردن پوست سر و تامین مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو
  • شامپوی نرم کننده: برای نرمی بیشتر وآبرسانی و همچنین جلوگیری از وز شدن مو
  • انواع شامپو خشک: که حالت اسپری داردو چربی اضافی روی سطح پوست را جذب خود می کند
  • انواع ماسک مو: برای تقویت بیشتر مو، رطوبت رسانی و بازیابی مو استفاده می شود
  • انواع حالت دهنده مو: شامل تافت، اسپری مو، اسپری آبرسان، موس
  • تقویت کننده موهای بافته شده
  • انواع شامپو برای درمان موهای خشک
  • انواع شامپو داو تقویت کننده

در ادامه به معرفی و توضیح ویژگی های  پر فروش ترین محصولات داو برای پوست و مو می پردازیم.

ابتدا از محصولات خوشبو کننده شروع می کنیم که جز متنوع ترین محصولات داو برای پوست می باشد.

پرفروش ترین محصولات برند داو

از جمله اهداف شرکت Dove  این است که مشتریان پس از استفاده از تولیدات احساس زیبایی و اعتماد به نفس کنند. عرق و بوی بد آن خصوصا در فصل گرم باعث ایجاد حس بد در افراد می شود

اگر در یک جمع یا محیط شلوغ قرار گرفته باشید استرس زیادی از بوی بد بدن خود خواهید داشت بنابراین اکثر مردم به دنبال محصولاتی هستند که بتوانند عرق کردن و بوی بد ناشی از آن را ساعت ها به تعویق بیندازند.

برند داو با تولید انواع مختلف محصولات خوشبو کننده بدن توانسته تمامی نیازهای افراد به این محصولات را پاسخ بدهد تنوع زیاد و استفاده از مواد ارگانیک، کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث فروش بیشتر این محصول شده است.

در ادامه به معرفی و توضیح ویژگی های انواع خوشبو کننده های برند داو می پردازیم:

دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Clear tone
دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Clear tone

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Clear tone

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Clear tone حاوی عصاره گل همیشه بهار و روغن هسته آفتابگردان است و همچنین رایحه بی نظیر شکوفه ها که تا ۴۸ ساعت در سطح پوست باقی می ماند.

برند داو با استفاده از فرمول مخصوص Dove NutriumMoisture به پوست کمک می کند که چنانچه تیره شده است رنگ طبیعی خود را بازیابد همچنین مانع از تیره شدن آن می شود.

مزیت برجسته دیگری که در مورد مام داو بخواهیم اشاره کنیم حذف الکل ( اتانول) از محصولات داو برای پوست است که از تحریک شدن پوست جلوگیری می کند.

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Clear tone حاوی ۴/۱ مرطوب کننده می باشد که با حفظ رطوبت این ناحیه موجب حفاظت از پوست شما شده و با رایحه گلها تا ۴۸ ساعت حس خوب خوشبو بودن را در شما ایجاد می کند.

خرید دئودورانت ضد تعریق داو مدل Clear tone

دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Revive
دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Revive

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Revive

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Revive به راحتی روی پوست سر می خورد و مواد در آن نفوذ می کند دارای مقدار زیادی مرطوب کننده است که علاوه بر از بین بردن بوی بد ناشی از عرق به شادابی آن کمک می کند.

دئودورانت ضد تعریق  برند داو مدل Revive حاوی عصاره انار و نعنا است، نعنا حس طراوت تازگی و خنکی را القا می کند و انار مانع از تعریق و بوی بد آن می شود. از سری محصولات داو برای پوست است که فاقد الکل بوده و از سوزش پوست جلوگیری می کند.

مام داو همچنین با تاثیر ۴۸ ساعته بر روی پوست به حفاظت کامل آن در طول شبانه روز کمک می کند.

خرید دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Revive

دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Nourished Beauty
دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Nourished Beauty

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Nourished Beauty

فرمولاسیون دئودورانت ضد تعریق داو مدل Nourished Beauty حاوی آبرسان است که باعث نرمی و لطیفی پوست می شود و همچنین به علت عدم وجود هر گونه مواد شیمیایی و الکل در ساخت آن از ایجاد هر گونه تحریک حساسیت پوست جلوگیر می کند.

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Nourished Beauty بسیار روان است و باعث جذب سریع مواد به بافت پوست می شود مانع از تیرگی پوست می شود و رنگ واقعی پوست را باز می گرداند.

ماندگاری مام داو روی پوست طولانی است به طوری که تا ۴۸ ساعت مانع از تعریق و بوی بد بدن می شود. عطر گلهای بهاری باعث به وجود آمدن حس نشاط شده و افزایش اعتماد به نفس را به همراه دارد.

دئودورانت مدل Nourished Beauty از سری محصولات داو برای پوست می باشد که از زرد شدن لباس جلوگیری می کند. برند داو در تلاش است تا محصولات خود را بر پایه مواد ارگانیک تولید کند.

خرید دئودورانت ضد تعریق داو مدل Nourished Beauty

دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Shea Butter
دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Shea Butter

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Shea Butter

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Shea Butter سرشار از روغن معطر شی باتر است که دارای خواص بی شماری برای پوست می باشد.

روغن شی باتر به همراه سایر مواد ارگانیک موجود در دئودورانت برند داو مانع از تعریق پوست تا ۴۸ ساعت بعد از مصرف می شود و بوی بد را از بین می برد. خاصیت مرطوب کنندگی روغن شی باتر از ویژگی برجسته این محصول می باشد که پوست زیر بغل را مرطوب و شاداب و نرم نگه می دارد.

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Shea Butter  یکی از مجموعه محصولات داو برای پوست است که عاری از هر گونه الکل و مواد شیمیایی  بوده که از سوزش پوست پس از شیو جلوگیری کرده و مانع از تیرگی پوست می شود.

همچنین از بروز لکه های زرد بر روی لباس جلوگیری به عمل می آورد. اگر خواستار شرکت در محفل شلوغ هستید می توانید از مام داو استفاده کنید و خیالتان از بابت بوی خوش آن راحت باشد.

خرید دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Shea Butter

دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل POWDER SOFT
دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل POWDER SOFT

دئودورانت ضد تعریق داو مدل POWDER SOFT

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Powder Soft بدون اینکه روی لباس ایجاد لکه کند می تواند بدن شما را تا ۴۸ ساعت خوشبو نگه دارد. ترکیب خوشبو کننده  مام برند داو عاری از هر گونه الکل می باشد و با عطر مثال زدنی بدون ایجاد حساسیت بدن مانع از تعریق و بوی بد می شود.

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Powder Soft از تیره شدن پوست جلوگیری می کند و با آبرسانی به لطافت و شادابی پوست کمک می کند.

مام داو از سری محصولات داو برای پوست است که به راحتی روی پوست می غلتد و مواد را یکنواخت پخش می کند.

خرید دئودورانت ضد تعریق داو مدل POWDER SOFT

دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Rebalance
دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Rebalance

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Rebalance

از دیگر محصولات برند داو که مناسب برای انواع پوست بدون ایجاد حساسیت، خارش و سوزش است مام داو سرشار از بوی خوش هلو می باشد همچنین آبرسان بوده و نشاط پوست را به ارمغان می آورد.

برند داو در تولید این مام از فرمولاسیونی که غنی از مواد معدنی است استفاده کرده بنابراین علاوه بر رطوبت رسانی مواد مورد نیاز پوست را برآورده می کند. از مزیت های دیگر دئودورانت ضد تعریق داو مدل Rebalance عاری بودن از الکل می باشد و همچنین از ایجاد لکه بر روی لباس خودداری می کند.

خرید دئودورانت ضد تعریق داو مدل Rebalance

دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Original Clean
دئودورانت ضد تعریق برند داو مدل Original Clean

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Original Clean

مام برند داو مدل Original Clean پوست را به طرز شگفت انگیزی هیدراته می کند که باعث تازگی و شادابی آن می شود همچنین بوی خوش آن تا ۴۸ ساعت از بروز عرق و بوی بد جلوگیری می کند مواد شیمیایی و الکل ندارد بنابراین باعث ایجاد حساسیت و سوزش نمی شود.

هنگام استفاده از مام برند داو لباس را لک نمی کند و استفاده طولانی مدت آن باعث نرمی و لطافت پوست نازک زیر بغل می شود.

خرید دئودورانت ضد تعریق داو مدل Original Clean

صابون برند داو
صابون برند داو

انواع صابون داو

شرکت Dove برای شستشوی روزانه پوست اقدام به تولید انواع صابون داو با رایحه های متفاوت کرده است این صابون ها نه تنها پوست را خشک نمی کند و آسیب نمی زند بلکه با داشتن قدرت مرطوب کنندگی باعث نرمی و لطافت بیشتر پوست می شود.

انواع صابون داو علاوه بر رطوبت رسانی، سرشار از مواد مغذی است که روزانه پوست برای سالم ماندن به آنها نیاز دارد همچنین آن را به طور عمیق از هر نوع آلودگی پاک می کند. مزیت دیگر صابون برند داو سرشار بودن از کرم است که موجب نرمی و لطافت بیشتر پوست می شود.

تفاوت صابون داو تقلبی با اصل

یک نکته در مورد صابون داو تقلبی یا اصل این است که معمولا وقتی یک کمپانی مانند شرکت Dove محصولات خود را به چند قاره مختلف صادر می کند ممکن از بسته بندی های متفاوت استفاده کند و یا اینکه اسمبل محصولات در کشور دیگه ای انجام شود بنابراین اگر نوشته های روی بسته متفاوت بود دلیل بر خرید صابون داو تقلبی نیست.

با خرید از مراکز معتبر، داشتن هلوگرام و قیمت آن با توجه به اینکه کالای وارداتی است می توان مطمئن شد که صابون داو تقلبی خریده اید یا نه.

بهترین فوم شستشو
بهترین فوم شستشو

فوم شستشوی صورت داو

فوم شستشوی صورت داو جزو جدیدترین محصولات داو برای پوست است بر خلاف صابون فوم ها بسیار سبک است و هر گونه آلودگی های پوست را از بین می برد.

فوم شستشوی صورت داو بسیار ملایم است بنابراین به پوست آسیبی نمی رساند. کف غلیظی دارد که  به عمق پوست نفوذ کرده و منافذ را تمیز می کند.

فوم شستشو از سری محصولات داو برای پوست می باشد که دارای خاصیت مرطوب کنندگی است که نه تنها پوست را خشک و کدر نمی کند بلکه موجب شافیت و نشاط آن می شود.

برند داو توانسته است علاوه بر تولید فوم شستشوی صورت، فوم های چند کاره که مخصوص پوست بدن و مو نیز هستند تولید کند که مشتری بتواند بر حسب نیاز خود کاربردی ترین محصول را خریداری کند.

شامپوی مناسب مو
شامپوی مناسب مو

انواع داو شامپو

داو شامپو نیز شامل طیف وسیعی از این محصول که برای انواع پوست و مو تولید شده و ترکیب اولیه آنها از مواد کاملا ارگانیک و طبیعی است. داو شامپوها فراتر از یک پاک کننده مو عمل می کنند آنها علاوه بر تمیزی، موها را آبرسانی می کنند، مواد مغذی مورد نیاز آن  را تامین کرده و باعث نرمی و لطافت پوست و مو می شود.  در ادامه دو محصول از انواع داو شامپو ها را معرفی می کنیم

شامپو داو ترمیم کننده

شامپو داو ترمیم کننده از موثرترین محصولات داو برای پوست و مو می باشد که متناسب با موهای آسیب دیده و حساس تولید شده و آن را از ریشه تقویت و ترمیم می کند.

ترمیم کردن این داو شامپو به این صورت است که با تکنولوژی Keratin Repair Active به ریشه مو نفوذ می کند و به آن استحکام می بخشد.

همچنین از دیگر ویژگی های شامپو داو ترمیم کننده محافظت از موها در برابر عواملی که موجب آسیب شده است در نتیجه برای داشتن موها صاف و شفاف و زیبا باید به طور مرتب این شامپو از برند داو را فراموش نکنید.

 شامپو Men Care
شامپو Men Care

شامپو داو Men Care

شامپو داو Men Care نیز شامل طیف وسیعی از محصولات داو است که مناسب برای پوست موی آقایان می باشد. انواع شامپو داو Men Care قدرتمندترین محصول برای تقویت و محافظت از پوست و موی آقایان است.

برند داو در فرمولاسیون این محصول مواد ارگانیک به کار برده تا موجب ضخیم ترشدن موهای سر شود و ظاهرا پرتر به نظر برسد همچنین شوره سر را درمان می کند و مصرف طولانی مدت این محصول باعث محافظت بیشتر از موها می شود.

شامپو داو Men Care را چه به شامپوی روزانه خود ترکیب کنید و به موها بزنید چه به تنهایی مورد استفاده قرار دهید در نهایت باعث بهبود وضعیت موها می شود و سلامتی آنها را در طولانی مدت تضمین می کند.

کرم های مراقبت از پوست

انواع کرم داو

دسته بندی دیگری که از محصولات داو برای پوست و مو وجود دارد انواع کرم داو است در این دسته، تعداد زیادی کرم با کارکردهای متفاوت برای انواع پوست و مو تولید می شود.

برای انتخاب مناسب ترین محصول از انواع کرم داو باید در ابتدا پوست خود و نیازهای آن را بشناسید و با توجه به آن نسبت به خرید بهترین محصول از برند داو اقدام کنید.

به طور مثال اگر پوست شما دچار اگزما، خشکی، پسویازیس شده است به انواع کرم داو مدل Derma Series مناسب ترین گزینه خواهد بود.

کرم مرطوب کننده داو خوبه؟

همه افراد روزانه برای محافظت از پوست خود به کرم نیاز دارند در بین طیف وسیعی از انواع کرم داو، مرطوب کننده ها پر استفاده ترین محصولات در این دسته بندی به شمار می رود. حال این سوال پیش می آید که کرم مرطوب کننده داو خوبه؟ آیا می تواند نیازهای روزانه پوست را برآورده کند؟

جواب این سوال ها به این بستگی دارد که انتظارات شما از کرم داو چیست؟ مهمترین ویژگی کرم روزانه از برند داو، قدرت آبرسانی است همچنین به سرعت جذب  می شود و سطح پوست را چرب نمی کند مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می کند و در کل پوست را صاف و شفاف و شاداب نگه میدارد.

ماسک صورت
ماسک صورت

ماسک داو

از محصولات برند داو برای پوست ، انواع ماسک داو که برای پوست صورت، بدن و حتی مو کاربرد داردرا نام برد. در تهیه انواع ماسک داو از مواد طبیعی موثر مانند خاک رس، انواع روغن های طبیعی و… استفاده شده تا بتواند پوست را از عمیق ترین ناحیه لایه برداری کند و تمامی آلودگی ها ازجمله سلول های مرده را از پوست جدا کند.

انواع ماسک داو برای مو نیز موجب افزایش تقویت و محافظت از موها در برابر آسیب ها می باشد.

محصولات شرکت Dove بسیار گسترده و متنوع است بنابراین نام بردن و توضیح تمامی محصولات در این مقاله نمی گنجد. چنانچه شما از محصولات برند داو استفاده کرده اید خوشحال می شویم که تجربیات خود را در بخش نظرات سایت با ما در میان بگذارید.

منابع

dove.com
dove.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 + 12 =